czwartek, 10 marca 2016

Więcej koni: phase one

Temat wymiany kolektora dolotowego do beemki to materiał na osobne wypracownie, napiszę tu tylko, że obecnie jestem właścicielem czterech kolektorów: jednego do M52B25, jednego do M52B20 i dwóch do M50B25 w tym jednego spalonego, którego próbują uratować i sprzedać za jakeś drobniaki innemu desperatowi. Od wczoraj mam wreszcie zamontowany nowy przerobiony dolot i trochę sprzętu towarzyszącego, wtryski są wyregulowane tak, że auto jeździ, ale do zakończenia tego etapu potrzebny mi jeszcze komputer od 2.8 który mam dostać w przyszłym tygodniu.


Anyway, od Michała dowiedziałem się co dalej, mianowicie:
  • Tuning z ecumasterem w Zgierzu trzeba zrobić, skoro już tyle zrobiliśmy to zróbmy krok dalej (zgadzam się) 
  • Wcześniej jednak koniecznie wymiana wydechu, bo ten dławi mojego kompakta. Szukam więc wydechu od 2.8 który ma podejść po przeróbkach.
  • W kwestii stabilności na zakrętach, którą chciałem załatwić mocniejszymi stabilizatorami, niestety nie tędy droga. Po rozgrzebaniu tematu wychodzi na to, że mam wyrobione gumy w tylnej belce, co jest znaną przypadłością tego modelu i w ogóle słabe amortyzatory, więc następna jest wymiana tych gum i najlepiej nowy komplet zawieszenia a potem może stabi. Tak, że ten temat trzeba odłożyć o kilka miesięcy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz